Àmbits d’actuació

Vivim la pandèmia de la desigualtat, la pobresa, l’atur i la manca de recursos per una vida digna

Som la generació capaç de destruir el nostre planeta o de transformar-lo per sempre. Nosaltres apostem pel canvi des de 4 eixos de treball que es complementen:

1. Transformació social a través de la cultura

La Fundació Cívica Esperanzah és fruït directe del Festival Esperanzah! Seguim treballant la cultura com a motor de canvi i de transformació social.

2. Innovació per al desenvolupament local, social i econòmic

Impulsem, contribuim i desenvolupem iniciatives ciutadanes basades en l’economia social i solidària, la sostenibilitat, la dignitat i la felicitat de les persones. La recerca i la innovació son elements claus en els projectes que desenvolupem.
Altres tenen Silicon Valley’s però nosaltres estem contaminant al món des d’un Sant Cosme Valley. Que no és una vall del silici, és una vall dels possibles, de l’esperança i per a les persones.

3. Inclusió social i apoderament individual i col.lectiu

Acollim, orientem, formem i acompanyem les persones més vulnerables des d’una perspectiva personalitzada, holística i de proximitat.

4. Cooperació en projectes d’àmbit nacional i internacional

Ens impliquem, col·laborem i formem part de projectes que connecten amb els principis i valors de la fundació.

Què fem

No et perdis tota l’actualitat, estigues al dia!