Involucra la teva empresa

Necessitem empreses conscients i compromeses per impulsar el canvi que volem veure al món

Presenta’ns la teva empresa, els companys de feina, a la teva gent… totes som protagonistes del canvi

Mobilitza els teus companys de feina

Organitza una trobada d’empresa, un sopar, una festa o simplement destinar el preu del cafè d’un matí a favor dels projectes de la Fundació Cívica Esperanzah. Qualsevol iniciativa suma i des de la fundació et podem donar un cop de mà amb els cartells de difusió, oferint-te material de sensibilització, samarretes, etc.

Voluntariat corporatiu amb el teu equip

La Fundació Cívica Esperanzah ofereix als treballadors d’empreses la possibilitat de realitzar un voluntariat puntual i específic des de qualsevol dels nostres àmbita de treball. Es pot venir a col·laborar amb els projectes de la fundació, participar en accions i esdeveniments de l’economia social i solidària, etc.

Dona a la Fundació Cívica Esperanzah 1 euro de la teva nòmina

Destina un euro mensual a la fundació i sigues part del canvi que fa possible un altre món. Un petit gest, és un gran canvi.

I després de col·laborar, què?

La col·laboració no queda només en una acció concreta. L’objectiu és seguir treballant conjuntament per sensibilitzar part de la ciutadania i buscar nous camins per seguir fent possible el canvi que volem veure al món. Per això, des de la Fundació Cívica Esperanzah:

Expliquem bones pràctiques de col·laboració a través del web i xarxes socials.

Facilitem material per organitzar activitats i/o fer difusió sobre la feina de la fundació.

T’oferim el segell d’empresa clau perquè el col·loquis a la teva oficina o a la teva pàgina web.

Estar al dia també ajuda